Universidad de Oviedo
español
English
Grupo de Investigación Acreditado SMART
c1nn.grupospdi.menu
Presentación
Investigación
Transferencia
Actualidad
Enlaces
Inicio
Investigación
Producción científica de los miembros del grupo
Ponencias
Ponencias
Social interactions between non-profit organization and key stakeholders: Using an omni-channel communication strategy influence on the loyalty of episodic volunteers? [2019]
Omnichannel communication strategies used by non-profit organizations to contact with key stakeholders: Using online channels after a one-time event influence on the loyalty of episodic volunteers? [2019]
Nonprofit organizations at the crossroads of offline fundraising and social innovation: The influence of promoter behavior on the success of donation-based crowdfunding through digital platforms [2019]
Nonprofit organizations at the crossroads of offline and online fundraising in the digital era: The influence of the volume of target beneficiaries on the success of donation-based crowdfunding through digital platforms [2018]
To found or not to found? Corporate foundations as strategisc tools for corporate philanthropy [2016]
Interacciones entre factores clave de éxito de la innovación de servicio : Efectos de los resultados externos e internos de las empresas SEIC. [2016]
When Shared Joy is Lessened: Comparing Psychological Costs Between Online and Offline Positive Word of Mouth [2016]
How innovativeness, synergy and top management support affect new service advantage and market performance [2016]
Interrelationships among critical success factors in service innovation : Effects on the new service market performance [2016]
To found or not to found? Corporate foundations as strategisc tools for corporate philanthropy [2015]
Professionalization and Partnerships with Businesses as Drivers of Nonprofit Transparency [2015]
Implicaciones de la cultura innovadora y la orientación al mercado en el valor añadido y los resultados de los nuevos servicios hoteleros [2015]
Cambio de proveedor tras un fallo en el servicio [2009]
Barreras de cambio y confianza: impacto dsobre las recomendaciones boca-oído en el entorno on line [2009]
Menú
Líneas de Investigación
Proyectos
Colaboradores
Producción científica de los miembros del grupo
Destacados
Composición del grupo
Proyectos del grupo
Producción científica individual
Enlaces rápidos
Universidad de Oviedo
Vicerrectorado de Investigación y Campus de Excelencia Internacional
Biblioteca de la Universidad de Oviedo
Grupos de Investigación de la Universidad de Oviedo
Nodo: liferay6-02
© Copyright Universidad de Oviedo
Mapa Web
Contacto
Accesibilidad
Aviso Legal